Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
Zmeňme srdiečka na skutočnú lásku. To je hlavné motto charitatívneho projektu Labku na to, ktorý odštartovala Nadácia TV JOJ. Práve na Valentína budú na sociálnych sieťach uverejnené špeciálne fotky, ktoré zachytávajú ambasádorky projektu z ich vlastnými miláčikmi. Tvárami kampane sa stali známe jojkárske herečky - Simona Kollárová (Hranica, Lásky v Instanbule), Rebeka Gregáňová (Nemocnica) a influencerka Simona Summerling.
Počas celého dňa sa budú na sociálnych sieťach pri snímkach zbierať srdiečka a za každý počet lajkov venuje Nadácia financie na zvieracie útulky. "Srdiečka alebo lajky na sociálnych sieťach v skutočnosti nemajú žiadny hlbší význam. V našej kampani sa však zmenia na skutočnú lásku, pretože každý lajk bude znamenať finančné prostriedky pre zvieracie útulky. Ako ambasádorky sme si vybrali dámy, ktoré sú ozajstnými milovníčkami zvierat a vzťah medzi nimi a ich miláčikmi je naozaj hlboký, čo sa odráža aj na výsledných fotkách," vysvetlila riaditeľka Nadácie TV JOJ Natália Konečná/projektová manažérka Lenka Filipová. K absolútnej autentickosti záberov prispel aj osobný vklad fotografky Marietty Kollárovej (sestra Simony Kollárovej), ktorá mala svoje fotky publikované, napríklad, v talianskom magazíne Vogue.
Súčasťou kampane bude aj vyhlásená zbierka na webe Ľudiaľuďom.sk, kde môžu ľudia podporiť myšlienku pomoci a ľubovoľnou čiastkou sa do projektu zapojiť. Finančná zbierka poputuje do troch zvieracích útulkov naprieč Slovenskom, a to útulok 4lístky Komárno, Tuláčik Brezno a OZ Život je pes Rožňava. Práve rožňavský útulok v roku 2019 postihla obrovská tragédia, keď pri záchrane psíkov pred povodňou položili svoje životy tri dobrovoľníčky. V osudný večer zachránili až 28 chlpáčov.
Tváre kampane:
Simona Kollárová, Odin a Art
Simona Summerling, Tobi a Ťapka
Rebeka Gregáňová a Henrich